poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Ekhem

Zostałam nominowana do LIEBSTER AWARD przez Swobodna Books za co dziękuję.


Poniżej wszystko :)




1. Dlaczego zaczęłaś pisać opowiadanie?



Miałam je w głowie po przeczytaniu ostatniej części Harrego. (tak więc wieki temu) W końcu nabrałam odwagi by upublicznić je.

2. Co jest twoją inspiracją?



Uuu, co za pytanie. Nie mam pojęcia. Inspiracja bierze się z powietrza ;) Nic bardziej nie inspiruje mnie do pisania jak święty spokój i muzyka (Saint Asonia, Three Days Grace, System Of A Down itp.)

3. Ile masz lat?



Emocjonalnie? 16. A faktycznie to dekadę więcej :P

4. Jakie jest twoje hobby?



Ogólnie pojęty sport. Za szkolnych czasów siatkówka - teraz to już tylko ją oglądam. Jednak wszystko co ze sportem związane interesuje mnie.

5. Ulubiony kolor?



Czarny.

6. Masz jakieś fobie?



Nigdy, ale to nigdy nie dopiję herbaty do końca. Zawszę coś zostawię.

7. Co cię bardzo denerwuje?



Ludzie...

8. Uprawiasz jakiś sport?



Tylko kibicuję

9. Jaka jest twoja ulubiona postać z Harry'rgo Pottera?



Severus, naturalnie ;)

10. Jak wyobrażasz sobie swoją idealną randkę?



Już taką miałam, nie muszę jej sobie wyobrażać...

11. Jaki masz kolor swojego pokoju?



Pamiętam, że kolor farby nazywał się pieczarkowa jesień...


Nominuję:
http://harrmionehariet.blogspot.com
http://smct-cytrynowo.blogspot.com/
http://to-koniec-granger.blogspot.com/


Pytania:
1. Dlaczego zaczęłaś pisać opowiadanie?
2. Co jest twoją inspiracją?
3. Napisz coś czego nie wie o Tobie nikt.
4. Czego nigdy byś nie zrobiła?
5. Ulubiony kolor?
6. Masz jakieś fobie?
7. Co cię bardzo denerwuje?
8. Uprawiasz jakiś sport?
9. Jaka jest twoja ulubiona postać z Harry'rgo Pottera?
10. Masz zwierzaka?
11. Jaki masz kolor swojego pokoju?

1 komentarz:

  1. Ale fajnie! Bardzo ciekawie jest przeczytać coś o osobie, która kryje się za tekstem! Pozdrawiam serdecznie!
    (odpowiem na pytania, jak się tylko ogarnę z wakacjami :) )

    OdpowiedzUsuń