niedziela, 18 stycznia 2015

Dzień dobry :)

Witam wszystkich
Jest to mój pierwszy FF zaciągnięty z Harrego Pottera.
Skupiam się tu głównie na postaci Severusa. Doskonale wiem, że największą popularnością cieszą się opowiadania łączące Hermionę i Mistrza Eliksirów. Ja po przeczytaniu kilku takich opowiadań, stwierdziłam, że wszystko zostało już napisane. 
Do swojego opowiadania wciągnęłam postać stworzoną całkowicie przeze mnie i to właśnie wokół nich będzie się kręciło moje opowiadanie.
Postaram się nie "oblać miodem" naszego profesora. Lubię go "na surowo".
Notki powinny pojawiać się raz w tygodniu, oczywiście zastrzegam sobie możliwość "urlopu" od bloga, jednak myślę, że zostaniecie o tym poinformowani.
Proszę o wyrozumiałość i życzę udanej lektury.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz